7.05.2017

Stapeltje geluk


                              Iedereen heeft ze, stapeltjes geluk.

Zomaar een greep uit die van mij:
                                        Stapel LINDA'S
Voor mijn werk lees ik veel vakliteratuur. Ter ontspanning deed ik begin dit jaar mezelf een abonnement op de Linda cadeau, inclusief de specials.
Nog geen moment spijt van gehad!
Ben sowieso een tijdschriften mens (Flair, de Flow, Ariadne at home, VT-wonen, Margriet, Libelle, Wonen specials etc). Tijdens koningsdag sla ik altijd een hele stapel in. Dit jaar was ik 8 euro kwijt terwijl de nieuwwaarde van alle tijdschriften €98,= bedroeg. Ik kan je verzekeren dat dat ECHT een geluksmomentje was!!
Naast tijdschriften ben ik ook fan van thrillers. Mijn favoriete auteur is Karin Slaughter. Voor aankomende zomer ligt er al weer een exemplaar klaar om gelezen te worden.

                                        Stapeltje waxinelichtjes
Kun je nooit genoeg van hebben.
Ik heb ze in verschillende kleuren, geuren en afmetingen.

                                        Stapeltje schuimblokken
Mijn quilty pleasure!

                                        Stapeltjes wol
Ik heb inmiddels een aardige verzameling opgebouwd. Alleen het zien er van bezorgt me al een fijn gevoel!


                                        Stapels stof
Ik heb een zwak voor stoffen!
In het verleden heb ik jaren op naailes gezeten en had ik de luxe dat ik op de dinsdag vrij was en dus naar de stoffenmarkt bij ons in het centrum kon.
Inmiddels werk ik al jaren op de dinsdag en komt de naaimachine nog sporadisch tevoorschijn. Mijn zwakte voor stoffen is gebleven. Bij de Kwantum koop ik regelmatig stoffen voor een prikkie, waar ik kussens of babyspulletjes van naai.

                                        Stapeltjes vilt
Een andere passie van mij is vilt. Telkens als ik op een crea beurs ben ontkom ik er niet aan dat ik weer met lapjes vilt naar huis ga. Ik heb ze in allerlei kleuren, verdeeld over 2 grote bakken.

                                        Stapeltje vlaggen
Hier word ik super vrolijk van! Iedereen kent wel het spreekwoord:" Iedere dag is een feest, je moet alleen wel zelf de slingers ophangen."  Daarom hangen ze er bij mij het jaar rond.

                                                 Stapel spelletjes
Doe ik graag en minstens 3x per week. Quality time met mijn kinderen!!

                                                  Stapel w.c papier:
"Huh?", hoor ik je denken.
Afgelopen week greep ik mis en de voorraad was ook op. Niet handig kan ik je verzekeren. Gelukkig bood een rol keukenpapier tijdelijk uitkomst.

                            Van welke stapeltjes worden jullie gelukkig?

13 opmerkingen:

  1. Wat een stapel geluk in jouw huis. Ik word ook heel gelukkig van een stapel mooie notitieboekjes. Fijne potloden en pennen: heerlijk. Ik heb een plastic doosje met drie heel oude stopnaalden. Misschien al bijna een eeuw oud en met een hele geschiedenis. Echt een lelijk doosje vol geluk.

    Hihi, een stapel toiletpapier. Nu begrijp ik waarom ook die stapel gelukkig maakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel stapeltjes die jou geluk brengen, doen dat hier ook. (alleen ben ik wat minder van de spelletjes, wel veel gedaan natuurlijk toen de kinderen klein waren).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn mooie stapeltjes, altid fijn als je ergens gelukkig van wordt :-) Ik heb dat niet met zoveel spullen, meer met gebeurtenissen, gedachten, woorden, momenten, maar ja, die zijn wat lastiger op stapeltjes op de foto te zetten XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stapeltjes! De stapeltjes wol, tijdschriften en vlaggen maken mij ook altijd heel blij! En om het toiletpapier moest ik wel lachen.. Je denkt er misschien niet meteen aan, maar zonder zitten is toch niet bepaald handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, grappig, dat laatste stapeltje ;-)
    Voor mij?....een stapel haaktijdschriften...een stapel garen...een stapel poezen :-) ... een stapel vrije dagen... een stapel chocola... :-)
    Fijn weekend, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe kon ik de chocola vergeten! Ben ik dol op. Waarschijnlijk zo'n gewoonte ( een dag geen chocola is een dag niet geleefd) dat ik er niet eens bij stil heb gestaan terwijl ze eigenlijk een ere- plekje verdienen.

      Verwijderen
  6. Stapeltjes wol en stof maken mij ook altijd blij maar ik word ook erg gelukkig van het stapeltje stenen die onze zoon verzameld heeft. Als wij ergens zijn neemt hij vaak een steentje mee eerst lagen ze in zijn kamer maar nu maken wij er een mini rotstuintje van

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I stumbled upon your blog post, "Stapeltje Geluk," and was truly captivated by the creativity and joy that emanates from your work.
    new born baby clothes (new born baby clothes for sale)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "I just wanted to express my gratitude for the consistent quality of content on this blog. The author's dedication to providing valuable information is truly commendable. It's clear that a lot of effort goes into each post, and it doesn't go unnoticed. Thank you for being a reliable source of knowledge!"
    https://www.aintpayingfull.com/walmart-air-mattress-return-policy/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. "The concise and well-structured format of this blog makes it easy to consume and retain information. The author's ability to distill complex concepts into digestible chunks is a testament to effective communication. Thank you for making learning efficient and enjoyable!"
    https://savingcentstogether.com/promotions/parcel-pending-promo-code

    BeantwoordenVerwijderen
  10. "I applaud the commitment to transparency demonstrated by the author of this blog. The clear attribution of sources, acknowledgment of differing opinions, and openness about the creative process contribute to a trustworthy and authentic reading experience. Thank you for prioritizing transparency!"
    Fideliti Childcare Vouchers

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het achterlaten van reacties, ik lees ze graag.
Liefs, Patricia